wtorek, 27 września 2011

Katie Holmes. Inspiracje.

Jako, że jestem na urlopie, moje domowe stylizacje nie są zbyt wyjściowe;) Nadają się co najwyżej na spacer po moim mini balkonie :) Pogoda jest cudna, a ja ciągam nosem i ściskam termometr pod pachą. Ratuję się sokiem z malin od babci i ciepłymi wełnianymi skarpetami.....także inspiracją dla nikogo być nie mogę, o ile kiedyś byłam ;) W zastępstwie moich modowych potyczek pokazuję Wam Katie Holmes, której codzienny styl jest bardzo bliski mojemu. Boyfriendy, płaskie buty, szale, szale, chusty....bez udziwnień. A zresztą co ja będę Wam tłumaczyć, same bardzo dobrze znacie Katie, bo która z nas nie oglądała Jeziora marzeń? :)












6 komentarzy:

  1. Kocham ją i jej styl:) Szkoda tylko że zazwyczaj chodzi taka przygnębiona:(

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ja jako aktorke juz od dawna ,ten jej usmiech na jedna strone :D jej styl tez jest fajny, naturalny,luzacki! kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację - świetny ma styl !
    Ja uwielbiam ja w wersji z krótkimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuruj się, bo taka piękna jesień za oknem!!
    co do Katie, nigdy nie byłam fanką jej stylu, chyba bardziej uwodzi mnie Gwen Stefani w tych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją!A serial oglądałam namiętnie:D;)
    Zdrowiej szybciutko Słonko:):*

    OdpowiedzUsuń