niedziela, 9 października 2011

Les Misérables

Witajcie.

Dzisiejszy dzień spędziliśmy w Warszawie. Mieliśmy bilety do teatru Roma na spektakl Les Misérables...Mimo mego uwielbienia dla teatru muszę stwierdzić , że to była jedna wielka nuda. Mogę zostać uznana na ignorantkę w tym względzie ale naprawdę dawno się tak nie nudziłam...Chociaż moja przyjaciółka widziała to kilka miesięcy temu i była zachwycona. Cóż dla każdego coś innego.
Co do stylizacji to zestaw musiał sprostać kilku wymaganiom:
1. Po 3-ech godzinach w samochodzie nie mogłam wyglądać jakby moje ubrania zostały "psu z gardła wyjęte".
2.Z racji tego, że szliśmy do teatru strój musiał zawierać elegancki akcent.
3. Musiał też nadawać się na szoping....w końcu być w stolicy i nie pójść na zakupy??

Tak...i wszystko było by ok, gdyby nie "plastikowa" koszula, która osłabiona porannym prasowaniem wydała swoje ostatnie tchnienie podczas zapinania guzików...Trrrrrrrrrrrach. Dziura na brzuchu gotowa, a że byłam u rodziców to miałam ze sobą tylko jeden zestaw na wyjazd. Hyh.....poratowała mnie moja kurtko-marynarka. Po zapięciu dziury nie było widać, a ja w stolicy swoje pierwsze kroki skierowałam do hm, bo przecież tam musi być jakaś biała koszula! Znalazłam, zakupiłam i się w galeriowej łazience się przebrałam, a zdradziecka koszula wylądowała w koszu !




14 komentarzy:

  1. Ta Twoja świetna kurtka której zazdroszczę yeah!Super wyglądasz Kochana:)A z tą koszulą to nie fajnie wyszło:D;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny klasyk, też podoba mi się marynara!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasycznie:) Kurtka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarko-kurtko-żakieto-ramoneska jest świetna!!! Dziwie się, że nie pokazujesz jej częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowa kurteczka !!! :-)

    P.S. mam fioła jeśli chodzi o paski i tutaj mi go brakuje w spodniach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko;-)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow , co za zryw elegancji :) super Ci w takim wyadaniu . Marynarko-zakiet rewelacyjny ! Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Przedmówczynią - boska marynara...i jaki zestaw kolorystyczny! dla mnie bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna klasyka :) 100% stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka i spodnie.... piekne!!! sliczny zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu się zachwycacie jakimś ubraniem? Czytałyście w ogóle co ona tam napisała, czy od razy przeszłyście do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń