poniedziałek, 2 stycznia 2012

Praga '11

W ubiegłym tygodniu byliśmy na małej wycieczce w Pradze. Tak znowu, ale uwielbiam to miasto i bardzo się cieszę, że mamy tam rodzinę, którą możemy odwiedzać. Były grzanki z ciemnym piwem, spacer po starówce i obiad w restauracji, w której napoje na stoliki dowożą ciuchcie z wagonikami ;) Zaliczyłam też czeskie wyprzedaże i tym sposobem kolejna torebka Mango pojawiła się w mej szafie! Nie mogłam też przejść obojętnie obok "mojej" Manufaktury, w której zaopatrzyłam się w piwny szampon i odżywkę, winny krem do rąk i krem do twarzy z minerałami z morza martwego.
Ach i oczywiście życzę Wszystkim Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! ;)














9 komentarzy:

  1. Chętnie bym tam wróciła o tej porze roku ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również, wszystkiego dobrego w Nowym Roku...piękne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bylam w Pradze , ale moja przyjaciolka na zeslaniu ;) jest Czeszka , studiowala w Pradze . Jak sie spotykamy, to rozmawiamy w trzech jezykach ;) czeskim , polskim i angielskim :)

    Zazdroszcze Ci tych wypadow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pragę! Piękne miasto i tak blisko! Muszę w tym roku tam pojechać znowu ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Praga jest piękna! Ależ Ci zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Praga jest cudowna-zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno z moich ukochanych miast! Stęskniłam się już za złotą uliczką... Eh, byle do wakacji:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń