środa, 11 lipca 2012

Orzeźwiająca mięta.





Cześć !

Pojawiam się i znikam, ale skoro już jestem to napiszę, że na miętową marynarkę w stylu Chanel z Zary polowałam od dawna. W tym sensie, że czekałam na wyprzedaże, a jak już się pojawiły dostałam cynk od siostry " wyprzedaże w Zarze, są twoje marynarki!!" ;)  Jest idealna do dekoltów, a przez swój luźny krój pasuje zarówno do eleganckich bluzek jak i , co widać za zdjęciach, nie gryzie się z zwykłą białą bokserką.

Pozdrawiam
meB ;)


boyfriendy-stradivarius, torba/buty-nn, marynarka-zara



...i dwa zdjęcia z moich ulubionych miejsc



18 komentarzy:

  1. bardzo lubie takie marynarki w stylu Chanel!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna marynarka ! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta marynarka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka ma cudny kolor i fason, kupno jej to strzał w dziesiątkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. super set, świetna ta marynara :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tej marynary jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lepiej nie będę wymieniać czego Ci zazdroszczę, bo do jutra nie skończę a rano wstać trzeba ;)

      Usuń
  8. w końcu żywy odcień mięty ! świetna marynarka :)

    zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero wchodzę w teń świat i przydałyby się jakieś dobre rady :)
    http://saintkatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne miejsca!! ale Ci zazdroszczę:)

    świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta marynarka, już ją u kogoś widzialam.

    OdpowiedzUsuń