czwartek, 21 lipca 2011

Werona- Wenecja

Tak więc powoli zaczęłam selekcję zdjęć. Jeju a jest ich aż 1500! Naszą podróż zaczęliśmy od czeskiej Pragi, ale ja tak od środka czyli od Werony i Wenecji. Hm...pewnie dostanie mi się, że wrażliwość na piękno jest mi obca, ale nie zakochałam się z gondolach, kanałach i maskach ;) Większe wrażenie zrobiły  na mnie butiki D&G, Gucci czy Louis Vuitton i nie chodzi tylko o cenę torebki za 4 tys euro hehe ;) Oczywiście, że niczego nie żałuję, bo specyficznego klimatu nie można Wenecji odmówić.  Co do Werony to zrobiliśmy sobie tam mały spacer....balkon Julii za 6 euro? Nie, podziękuję.







































9 komentarzy:

  1. Przesliczne zdjecia !!! swietnie oddalas klimat tego miasta . Mnie najbardziej sie podoba zdjecie pocalunku ! Wladcze takie :) wrrr
    Zazdroszcze podrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę....byłam raz ale marzy mi się jeszcze....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez strasznie zazdroszcze bo u nas pogoda do bani:) Zdjecia czarujace! Przepraszam za brak polskich znakow.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://martasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia piękne, bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest klimat, jest urok, jest super :)Piękne foto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia cudne!!! I tez obiecuję sobie, że jeszcze kiedyś tam wrócę ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne i urokliwe miejsce! CUDOWNE zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ci zazdroszczę! Marzę o miesięcznej podróży po całych Włochach, z naciskiem na wenecje:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń