środa, 29 lutego 2012

Algi.





Może przynudzam już z tą pogodą, ale jak bardzo czekałam na śnieg teraz tak bardzo go nienawidzę hehe ;) Wczoraj wieczorem moje miasto przykryła biała pierzynka, nastawiłam się więc na poranną walkę z owijaniem się w szalik, wciąganiem kozaków i pośpieszne szukanie czapki...równo o 6:20 stwierdziłam, że kalosze będą bardziej odpowiednie, a po 11 żałowałam, że nie założyłam trampek ;) No....może z tymi trampkami to lekka przesada, ale i tak żałuję.

Dziś prezentuję Wam mój nowy szalik w kolorze alg i oczywiście mój niezniszczalny musztardowy płaszczyk.
Zestaw podobny do poprzedniego, ale.... ;)
Słońce..... ;)


szalik- zara, szorty- stradivarius, płaszczyk-carry, torba - aldo





13 komentarzy:

  1. Fajny kolorowy zestaw, podoba mi się ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny plaszczyk!!!!! swietne masz kalosze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. KOLORKI PRZYWOŁUJĄCE WIOSNE-O TO CHODZI!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten Twój płaszczyk:)Super fajny secik wyszedł kaloszki nadały smaczku:)Szal piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszczyk i szalik. :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. plaszcz+ szorty= suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, szal pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor, wzory - matko jak ja to lubię! W taką pogodę jak teraz kalosze to podstawa, a musze przyznać, że Twoje są wprost rewelacyjne, po prostu mnie urzekły :) Wyrażają jedno - mam kalosze i nie zawaham się ich użyć :) Do tego miętowy szal mmm!

    OdpowiedzUsuń