sobota, 19 listopada 2011

Prezenty- Dla Niej.

Hej,
zapewne każda z Was zastanawia się już nad świątecznymi podarunkami, bądź już zaczęłyście świąteczne zakupy. Byłam dziś na małym rekonesansie i nic mnie szczególnie nie zachwyciło. Ze względu, że w tym roku wystąpię pierwszy raz jako żona, to chcę żeby wszystkie prezenty były "wyjątkowo wyjątkowe" hehe :)
Pokazuję Wam dziś kilka propozycji takich na luzie ze sklepu Red Onion...jako, że sama uwielbiam gotować to większość prezentów wiąże się z kuchnią :)

Dzwonek do roweru

 
Etui na laptopa
 Filiżanki
 Kawiarka
 Konewka
 Krem do rąk
 Kubek
 Kubek z miarką Nigella Lawson
 Minutnik
 Miseczki Nigella Lawson
 Młynek do pieprzu-matrioszka
 Mop
 Packa
 Pojemnik na chleb Nigella Lawson
 Termofor


1 komentarz:

  1. Fajne pomysły :) ja w zasadzie prezenty mam już z głowy (ponieważ co roku muszę ich zrobić grubo ponad 20 zabieram się za to już w październiku;)). Został mi tylko prezent dla męża, zawsze zostawiam sobie to na koniec, bo pomysłów mam aż za dużo, a też nie chcę żeby coś odkrył przed gwiazdką :)
    miłego kupowania :)

    OdpowiedzUsuń