niedziela, 6 listopada 2011

Styl skandynawski.




Jedząc pomelo, zaczęłam oglądać strony związane z wystrojem wnętrz. Jako, że moim marzeniem jest zobaczyć Skandynawię, to zainteresowałam się także wystrojem wnętrz w tym stylu i jestem zachwycona. Biel połączona z ciemnym drewnem daje surowy i prosty efekt, ale zarazem wnętrza są ciepłe i naturalne. Króluje prostota, jasność i przestrzeń. A jak Wam się widzi taki styl?
Ps. może znacie jakieś ciekawe strony, gdzie można znaleźć fajne rozwiązania podczas urządzania starych wnętrz? Taki powrót do korzeni (cegła, odkryte krokwie dachowe) plus nowoczesny akcent.










14 komentarzy:

  1. uwielbiam tą skandynawską prostotę i czystość we wnętrzach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne. Jak Kota napisała prostota i uporządkowanie, każda rzecz ma swoje miejsce :) no i jasne, czyste wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl skandynawski!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również jestem zakochana w tym stylu i jak narazie to nie wyobrażam sobie swojego domu w innej aranżacji. Polecam stronę www.czterykaty.pl - masa inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza:)Zawsze bardziej podobało mi się drewno niż stal i szkło-zimne i bez duszy:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie!Swietne wnetrza! Pozdrawiam i zapraszm do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten styl sama starałam się uzyskać coś podobnego u siebie, choć poszło trochę bardziej w shabby chic, ale i tak biel i minimalizm rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne są takie wnętrza :)
    pozdrawiam i dziękuje za komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro pytasz, to ja polecam stronę housetohome.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrza.
    Dodaję do obserwowanych :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl skandynawski już zdecydowanie nie jest dla mnie. Za często i gęsto się pojawia - do tego stopnia, że jestem nim po prostu zmęczona. :( Czy tylko ja mam takie odczucia?

    OdpowiedzUsuń